kolmapäev, 19. jaanuar 2011

Krevetikarri

Kuna karrid on meil kodus väga harvad külalised (vanimale Linnulapsele ei meeldi karri-nimeline maitseainesegu), siis seekord võtsin plaani kooskokkamisest aktiivselt osa võtta ja teha ära kõik karride retspetid, mis mul kuskil ToDoListides seisavad juba pikemat aega ja kui aega üle jääb, siis teha ka veel neid karriseid, mis kooskokkamises kiidetakse. :) Eilne Tai-pärane krevetikarri oli kuues karri meie laual.  Eelmised viis olid India köögist. Tikka masala sai üksmeelse esikoha. Vindaloo ja lillkapsa-kookosekarri maitsesid mulle väga ja ega seene-kartuli-pommukarrilgi miskit viga polnud.Madrase kanagi oli täitsa suupärane :), aga ega ma seda laste pärast väga tuliseks ei teinudki, kes tahtis pani tšillit juurde (tulepudrusõbrad hr. Lind ja mina tahtsime).
Taipärane krevetikarri (BBC GF-st retsept, ilma suuremate mugandusteta) oli hoopis teisest ooperist, kerge ja värske :) Ülilihtne teha ja väga kiiresti valmiv :)


Vaja läks:
1 sibul
1 spl peeneks tükeldatud ingverit
õli praadimiseks
1-2 tl punast tai karripastat (ma panin 1,5 tl, oli parajalt vürtsikas, aga lastele enam-vähem söödav)
1 purk purustatud tomateid
200 ml eriti kreemist kookospiima
400 g krevette (tooreid)
värsket koriandrit

Praadisin sibulatükid ja ingveri õlis, kuni sibul oli klaasjas. Lisasin karriapsta ja segasin korraliult läbi ning praadisin veel u 1 minuti. Valasin tomatid pannile ning segasin juurde kookospiima. Hautasin 5 minutit. Lisasin krevetid (kuna mul ei olnud tooreid krevette, siis rohkem ei hautanud, kui oleks toored, siis oleks veel vaja u 4-5 minutit hautada).
Segasin juurde hakitud koriandri ja valmis ta oligi. Juurde serveerisin riisi.

Kuigi minu pere just vaimustusest ei kiljunud (ilmselt koriandri tõttu, mille maitse neile väga ei meeldi), siis mulle maitses see kerge karri kohe väga-väga! Ja jube vähe kaloreid on selles ka ;)

Kommentaare ei ole: